En dyrköpt erfarenhet

125 kronor. Det är var mitt misstag med mobilabonnemanget kostade mig. Och det är bara för att jag är en sådan storsint människa som tycker om att bjuda på mig själv som jag delger er vanlig människor detta. Inte för att någon ska komma och säga något i stil med; va vad det jag sa, eller det var väl idiotiskt gjort.
Nu har jag iallafall skickat tillbaka eländet och hoppas jag slipper ha någon mer kontakt med dem.

Jul snart även om det verkligen inte känns så. I måndags var jag, A och K på julkonsert på slottet, mycket nice. I morse var jag extremt hurtig och satte klockan på sju för att titta på lucia på tv. Så mysigt så.
Ikväll ska jag skriva julkorten, jag är onekligen på g inför julen med andra ord.

Om en vecka bär det av till gamla kära Nässjö. Känslorna inför det är onekligen blandade måste jag säga. Ska bli kul att träffa folk och släkt, men samtidigt lite rädd att det kan bli lite för mycket av det goda. Vi får väl se, ska göra mitt bästa för att gå in i det hela med positiv inställning iallafall.

Over and out

Kommentarer
Postat av: ängeln

hmmm tre inlägg om samma sak verkar lite lyx ;-)

Nö nästa ;-)

Postat av: Ingrid

Hej Hanna. Hann aldrig säga hejdå till dig i vimlet. Därför gör jag det på elektronisk väg. Även om vi kanske hörs på MSN. Ha en riktigt god jul o sånt... ;)

2006-12-15 @ 15:53:26
URL: http://ingriddim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback