Ett helgerån?

Skrev precis ett inlägg som jag var väldigt nöjd med. Då råkar jag trycka på en knapp och det försvinner. Jag blir galen. Orka skriva om det. Därför följer nu en sammanfattning...*morrar*

Egentligen borde man väl inte sitta vid datorn på julaftons kväll. Men valet mellan det och att slötitta på tv...dagen har varit bra för övrigt. God mat, paket, det obligatoriska sällskapsspelet...i år har jag även känt lite avsky mot alla julklappar som folk ger varandra trots att vi har allt vi behöver. När många andra sitter och knappt har råd med mat sitter vi och vräker i oss en massa mat. Man kan inte göra allt jämt, jag vet, men ändå...

Igår var det dags för det årliga släktkalaset. Trevligt och intensivt med mycket folk. Vet inte hur många gånger jag berättade om vad jag gör nu och vad jag ska göra sen. Till slut kände jag mig verkligen som en papegoja. Var även lektant och läste fantomen och flätade hår, samt deltog i diverse underhållande diskussioner, såna diskussioner som man bara kan ha med en sjuåring.
Kvällen avslutades på ett perfekt slött sätt med godis, trevligt sällskap och lite te framför en orgie i Nilecity.

Juldagen om några timmar och det innebär att det är dags för fest. Känner mig laddad och det ska bli kul att träffa folk och kanske gå ut också. Att gå ut cirka en gång per år i Nässjö är precis lagom ;)

Nu ska jag vara lite social....

God jul och ett riktigt Gott nytt år!

over and out

Kommentarer
Postat av: ängeln

vi ska aldrig mer gå ut i nö

2006-12-28 @ 02:32:30
Postat av: Gunnar Nilsson

^^

Postat av: Anna-Lena

Håller med Ängeln, att vi aldrig mer ska gå ut i Nässjö. Ska ner och hetsa lite på stan nu. Förresten så kommer du att tycka om bålen som jag har valt till nyår:)

2006-12-29 @ 14:35:42
Postat av: Anonym

Hanna, försöker din far antyda något med ovanstående inlägg?

2006-12-29 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback