Ett nytt kapitel

Så var det då dags igen. Dags att lägga ännu ett år bakom sig och gå in i något helt nytt och oskrivet. Jag gillar nyår, har alltid gjort det. Gillar förväntingarna inför det nya som ska komma och att få gå på fest och träffa massa trevliga människor. Ikväll är det stor (eller ganska stor iallafall) fest hos J. Ska bli kul!
Är ganska laddad måste jag säga och i hyfsat bra fas med mig själv. Gjorde till slut den berömda intervjun igår, vet inte om det blir jättebra, men det räcker förhoppningsvis till ett G. Och det är precis vad jag behöver.

2006 har onekligen varit ett händelserikt år. Vissa saker och processer börjar blekna bort, men kvar kommer ändå alltid minnena finnas. På gott och ont.
När klockan slår tolv i natt ska jag nog faktiskt för första gången i mitt liv avge ett nyårslöfte.

Passa på att njut nu alla och ha kul, för det tänker nämligen jag ha ikväll.

Ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vi ses ikväll och humöret SKA vara på topp!

2006-12-31 @ 15:32:23
Postat av: ängeln

jag har gjort värsta uppdateringen. läs och njut ;-)

Postat av: ängeln

vackra kommentarer!

jag är klart imponerad av mig själv och min uppdatering. klart du får sno

2007-01-04 @ 20:14:37
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback