Ett slut och en helt ny början

Det börjar närma sig nu. Mindre än två månader till det bär av. Det innebär också att flera saker får ett avslut inom den närmsta tiden. På tisdag kväll går Kristyr (tillfälligt) i graven. Sorgligt men sant, jag har också börjat dra mig ur diverse åtaganden jag har, eller iallafall lägga dem på is ett halvår.
Sakta men säkert kommer jag allt närmre dagen för avresa. Dagen då det bär av söderut. Än är jag inte nervös men hinner väl bli. Innan dess ska mycket ha gjorts, bland annat packat, fixat massa papper och firat diverse högtider. Långt dit men samtidigt så väntar äventyret strax runt hörnet.

Klassfest i fredags. Mycket kul med hysteriska diskussioner och lekar. Jag gillar klassen och kommer sakna den i vår. Men jag kommer ju tillbaka :)
Malmö/Lund/Köpenhamn avverkades i helgen. Kul att träffa kusiner som jag inte sett på ett år och äta god mat. Blev en väldigt intensiv och händelserik helg.
Några saker som kan nämnas är när jag och C diskuterar livet över rödvin, att bo på hotell (underbart med hotellfrukost!!), julmarknaden på Tivoli i Köpenhamn....

Tv-kursen avslutades i fredags och igår började tidningsredigeringen. Tror det kan bli kul faktiskt. Imorgon är det julbord och på torsdag kommer E. Det var längesedan vi sågs, lär bli hysteriskt...men så kul ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

förkyld med glad anländer jag om 26 timmar ;)

2006-12-06 @ 15:10:51
Postat av: Claudia

Man kan göra allt veganskt nuförtiden: www.vegan.nu
Våran specialitet är vegansk julskinka. Konstigt?

2006-12-09 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback