Lagen om allts jävlighet

Ja, man skulle kunna sträcka sig så långt som till att påstå att jag är förbannad. Tillvaron har sugit i två dagar nu. Det är minst en dag för mycket i min värld.
Igår gick allt fel och jag var på extremt dåligt humör. Till råga på allt annat elände hade vi även massa släkt hemma som jag var tvungen att låtsas vara trevlig mot, gick sådär...
Idag skulle jag (trodde jag iallafall) äntligen göra min intervju. Men nej. När jag kommer till Eksjö har personen i fråga gått hem för att hon helt enkelt glömt bort det hela. Suck. Jag som gått och oroat mig för skiten typ hela dagen...nu verkar det som att det blir av imorgon iallafall..känns dock inte som att det kommer bli det bästa jag har gjort. Tidspress och annan skit utgör inte direkt de bästa förutsättningarna för en underbart djupgående intervju. Jag vill inte vara jag just nu.

irriterad

Kommentarer
Postat av: ängeln

det löser sig

kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback