Staden där tiden står still.

Jag är tillbaka i mitt andra liv. Trots att det var närmre två månader sedan jag var här sist så känns det som igår. Tiden står verkligen still här. På gott och ont naturligtvis.
Idag har jag klätt gran och pyntat med familjen, sedan är det dags för tacos ;)
Just nu håller jag på att samla på mig "duktig dotter poäng" dvs såna man får genom att vara hemma en kväll och umgås med familjen. Sedan är väl min plan att försöka träffa så många som möjligt av de som jag vill träffa och samtidigt balansera upp det med att umgås med familj och släkt. Plus att jag också ska hinna göra en intervju och jobba. Känns som att de här två veckorna kommer gå undan. Sedan är det verkligen inte långt kvar.

Främsta målet med julen är att göra saker jag själv vill och träffa de jag har ett utbyte av att umgås med. Samt att försöka gå in i det hela med positiva förväntningar. Otroligt käckt, postivit och på det hela väldigt olikt mig faktiskt, jag vet.

Nåja, tänkte väl bara skriva om att jag landat iallafall. Ska bli spännande att se hur de här två veckorna utvecklar sig....

Kommentarer
Postat av: Joolz

Ja, och det började ju bra, eller vad säger du!? Exakt, positiv inställning är vad som behövs! Usch, det där mailet om juldagen blev inte alls aggressivt.. Jaja, det får gå ändå! Ha så kul med släkten och samla poäng! ;-) Massa kraaaaaamar!

2006-12-21 @ 15:15:43
Postat av: Downraines

Nice site keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback