Allt är sig likt

Jaha...så föll jag då äntligen för grupptrycket och skaffade mig en blogg. Får väl se hur det blir med detta.

Videokursen har startat. Samma inkompetente lärare igen, samma ostruktur, samma allt! känns som en charmig fortsättning på den vi hade i våras.

För övrigt är klockan halv fem och det är nästan mörkt ute. Jag vänjer mig aldrig vid detta. Varje år vet man att det ska komma, men ändå lika överraskad varje gång...

Sittning på lördag. Ser jag fram emot. Bara hitta något att klä ut mig till också. Att bräcka Karins idé blir inte lätt... ;)

Nog svamlat, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

vi försökte få Stefan Persson att klä ut sig till en två meter lång köttbulle. Han dissade idén, så jag tror inte att jag är rätt människa att fråga om råd.

2006-11-01 @ 19:16:49
Postat av: Julia

Hanna! Jag är så glad att se att du då och då faller för grupptrycket! Nej, jag ska väl inte promota det som något bra, men i det här fallet tyckte jag att du gjorde helt rätt! Det är så roligt att kunna snoka i andras privatliv! Och vet du vad? Jag missade helt Kristyr i tisdags! Kom på det när jag såg din msn-kommentar! Oförlåtligt, jag vet, men det är så svårt att hålla reda på vilka tisdagar ni sänder och vilka tisdagar ni inte sänder.. Jaja, nästa gång får du ringa och påminna mig! På tal om det, så får du snart ett samtal från mig.. Mitt veckosamtal med Hanna kan ju inte uteslutas! Kramar på dig! /J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback