Det ligger en hund begraven här

Gud, jag är verkligen en dålig människa. Kom hem klockan två och har inte gjort ett skit sedan dess...eller har förvisso ringt några praktiksamtal som inte gav särskilt mycket, men inte så mycket mer. Och nu har jag precis avbokat mig från träningen jag skulle gått på vid sex också. Boxning utan någon man känner är inte så kul...töntigt, men ändå.

Vad som däremot är positivt är att det imorgon inte bara kommer CSN-pengar utan även de pengarna från i somras som jag skulle fått då. Och det var dessutom mer än jag trodde det skulle vara :)

I måndags lekte jag Martin Timell. Tror dock inte jag ska söka som programledare till Äntligen hemma...jag och A tillverkade nämligen en rondellhund till vårt inslag om just rondellhundar. Insåg att jag var otroligt kass på att såga och om möjligt ännu sämre på att borra. Men vad gör man inte för sin mediatid ;)
Hunden blev iallafall fin och målad i en vulgär lila nyans. Tisdagen tillbringades till stor del i kasst väder på stan, jagandes riktiga hundar att filma, det gick sådär. Alla hundar och hundägare verkade ha gjort det enda rätta och stannat hemma i skitvädret.
Sent på kvällen var det så dags att skrida till verket. Efter lite om och men så hade vi till slut placerat hunden i en rondell samt filmat hela spektaklet. Det var humor måste jag säga.
I M ´J dog


Ska göra lite nytta nu tror jag. Eller inte.

See you

Kommentarer
Postat av: Ängeln

så fin! :D

martin har nog tröttnat på Äntligen Hemma så tror du lätt kan få hans jobb

gött med lönen...

2006-11-23 @ 17:37:38
Postat av: Anna-Lena

Så du har gått in på konstnärsbanan... Oerhört fin hund, mycket kreativt. Jag vill se resultatet sen. Pengar är alltid välkommet!

2006-11-23 @ 21:35:56
Postat av: Anna-Lena

Alltså filmen, du behöver inte släpa med dig hunden till Nässjö:)

2006-11-23 @ 21:36:41
Postat av: Tell

Ja, delad vårdnad om J-dog är det som gäller. Om du låter bli att dra mig i håret och peta på min stol, för annars tar jag det till domstol!

2006-11-28 @ 17:02:37
Postat av: Glenngry

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback