"För uti Kalmare stad..."

Sammanfattning av gårdagen och var de olika sakerna hamnar på en skala från 495 till 306 där 23 betyder "är du helt från vettet?!"

Förfest hos mig med vin och musik - trevligt och lagom hysteriskt
Sittningen på Kåren - helt ok, dock lite för mycket bitchiga ekonomtjejer, plus för dekorationerna
Mellanhets hos mig - lagom, ett dött vinglas dock
Korsnäbben - kul med massa folk, sminka en kille och ha intressanta diskussioner med folk samt återuppleva gamla korridoren, mindre bra att röka, dricka för mycket rödvin och prata med nykter klasskompis genom fönster. Mindre bra även att skicka fyllesms.
Hetsen efter annan bar/mat - blev väldigt hysterisk när jag vinglar fram på mina röda högklackade skor på kullersten (men fan va snygg jag var ;) ), vi var in och vände på pub, beställde vatten, drack två klunkar och gick igen. Sedan konstaterade vi att Donken stängde redan vid nio och idiotförklarade dem, hetsade vidare efter mat och hamnade på en pizzeria till slut.

Summa: ganska så hysterisk kväll, med vissa mindre bra tilltag.

Slutsats: det går att springa till en viss punkt

------------------
21.23

Går omkring på nya Maxi med lätt huvudvärk och allmänt oinspirerad att handla mat. Plötsligt hörs ett tjutande ljud i högtalarna och en röst säger att det är brandlarm. Jag och två personer till tittar på varandra och funderar över ifall det är ett dåligt skämt, men icke.
Bara att lämna korgen och utrymma. Efter en låååång stunds väntande dyker brandkåren upp med rökdykare och hela baletten. Verkar dock inte vara någon större fara, snart får i iallafall gå in igen.
Man straffas fan för att försöka vara duktig och handla. Jag är upprörd. Igen.

Gosh...söndagsångesten börjar göra sig påmind...en hel lååång vecka framför mig igen. Jiiiha...inte. Men det blir säkert bra.
Känner att jag är i lätt obalans för tillfället. Intresseklubben kan ju anteckna det.

Pratade med en gris igår. Inte en riktig, utan en kille som var utklädd till gris. Vill minnas att han var rätt söt under masken. Varför lät jag honom slippa undan? hm.....minuspoäng på det tilltaget helt klart.

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

du är väl alltid snygg??

Å vem fan messade du nu?!

2006-11-05 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback