Hur många bollar kan man ha i luften samtidigt?

Jag har bestämt mig och jag tänker inte ge mig. Det kan f-n inte vara omöjligt att få en praktikplats där jag vill! Om jag så ska ringa runt i hela landet så ska det gå.

Just nu känns det som att jag har tusen saker på gång samtidigt. Det är så härligt när allt ska vara klart på en gång. Eller det ska det egentligen inte, men det är lika bra att få lite gjort nu, nästa vecka lär det inte bli så mycket av förklarliga orsaker.

Börjar nästan gilla tv lite, mycket skrämmande. Hade provsändningar igår, fick prova på flera olika roller. Och det var kul! men fortfarande så otroligt mycket som kan gå fel...på måndag börjar det på riktigt. Då ska vi ut och jaga nyheter. Blir en klart spännande vecka.
Spännande blir det också när jag ska trycka in två besök på samma helg. Men förhoppningsvis funkar det utan större problem och blir både kul och intensivt. Denna helgen blir lugn i förebyggande syfte...

Det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback