Maktgalen?! oh ja!

Jag har drabbats av storhetsvansinne. Det är inte bra att ge mig så mycket makt som jag haft under två dagar nu. Inte bra alls. Men å så roligt!
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag gillar faktiskt tv. Mest av allt älskar jag direktsändningar. Sitta och pilla i en redigering kan någon annan göra, men att sända det, vilken kick! Särskilt om man är bildproducent (vilket för er vanliga dödliga innebär högsta chefen) eller scripta (som är den som håller koll på tider och räknar ner inslag)
Drömde förvisso mardrömmar natten till idag om att jag skulle förstöra hela sändningen genom min insats som scripta, men det gick verkligen över förväntan idag måste jag säga.

Så, makt, ge mig mer makt! jag älskar det!

Däremot gillar jag inte att inte få bestämma har jag upptäckt. Är nog inte fullt så anpassningsbar och ödmjuk som jag gärna vill tro att jag är. Hm...inte bra...

För övrigt kan jag berätta att fotodagboken är uppdaterad för den som är intresserad;
http://www.fotodagbok.net/~madamebutterfly

Mina föresatser att äta nyttigt i veckorna går inte så bra. Är för slö när jag kommer hem på kvällarna och har inte heller någon vidare karaktär att tala om. Dagens i-landsproblem kanske?

Imorgon när jag för första gången ska vara kameraman ska de ha hundar i studion, är det inte lite ironiskt?!

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Haha, så du ska umgås med hundar imorgon - trevligt. Önskar dig lycka till! Du kan få träffa Asta om några veckor:) Kram

2006-11-30 @ 20:52:56
Postat av: zZz

hej min vän, välkommen i gänget av inbördes beundran och maktbegär. man kan ju bara anta vart detta kommer sluta.

Postat av: Ingrid

Och en halvgalen Ingrid. Du kommer få det svettigt om öronen, de vill jag lova.... ;)

2006-11-30 @ 21:57:17
Postat av: Ängeln

mindre makt åt hanna är det äns möjligt?

2006-12-01 @ 09:03:43
Postat av: Julia

Ahhhhhgh, jag tror jag måste flytta utomlands! Eller, det ska ju iofs du göra, så jag kan ju vara lugn ett tag till. Hanna vill ha makt, makt, makt.. Jag ser Hanna som Sveriges nya Bush, där hon (och endast hon) tycker att det hon själv gör är toppenbra.. Nej, Hanna, håll i hatten! Tjo! /J

2006-12-03 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback