Trött & sliten

Det var längesedan mitt rum kändes så tomt som nu efter fyra intensiva dagar med besök. Å ena sidan gott om utrymme och ingen annan att ta hänsyn till men samtidigt lite för lugnt nästan.

Det har iallafall varit fyra trevliga dagar på det hela taget. Torsdagkvällen inleddes med rödvin och varm mackor, på fredagen drog jag med V och A till skolan för en liten visning och lite redigering. Sedan blev det stan, något som tog på krafterna men resulterade i en snygg svart kofta på rea ;)
Lasagne blev en bra uppladdning inför kvällens utgång. Först som sig bör Sjukan där en annan styrelsemedlem raggade på mig (han såg lite lätt besvärad ut dagen efter...), dans på bordet och annat. Kåren var i stort sett folktom så kvällen slutade på studentpuben med kvällens drink som var "den svarta feministen" en drink man inte kan tacka nej till :)

Lördag förmiddag gick lite i hetsens tecken för att hinna med allt som skulle fixas innan bussen gick. En paus på cirka en halvtimme fick jag innan kusin vitamin ringde och meddelade att hon var i Kalmar. Ännu mer shopping, fika, snack blev det samt lite film. God mat på puben samt vattenpipa och vin hos I avrundade kvällen.

Idag har vi varit på Ikea och köpt sånt man inte klarar sig utan (typ ett underlakan och lunchlådor) nu ska jag försöka knåpa ihop en krönika innan jag ska träna vid sju.

Känner mig lite lätt sliten efter denna vecka/helg...

Skolan har varit intensiv men rolig denna vecka. Grupparbete med en bra grupp är inte ofta man är med om. Nästa vecka ska vi göra magasin, blir spännande.

over and out

.......
21.25

Nu finns nya bilder från helgens äventyr att beskåda på fotodagboken,
http://www.fotodagbok.net/~madamebutterfly
om någon är intresserad vill säga....

Verkar som att jag blir tvungen att ägna resten av kvällen åt att skriva en krönika som jag inte har någon idé alls till...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för en mycket trevlig helg!

2006-11-20 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback