You´re very well put together...

Denna helg har gått i lugnhetens och pluggandets tecken. Filmning till inslag med redigering har det varit samt en intervju för Östran idag.
Igår var jag och A hos K. På väg dit sprang vi på J i Berga centrum. Tror vi båda två var lika förvånade över att träffa på varandra. Iallafall. Efter att vi hetsat lite hos K och nördat oss med filmkameran så var det dags för utsökta varma mackor. Jag klassades som udda eftersom jag ville ha te till mina...Sedan film, den första var underhållande, den andra pratade vi tyvärr sönder, men men...trevligt var det iallafall.

Eftermiddagen idag har ägnats åt att klippa det jag filmade i fredags. Och det var som jag trodde. Gubben är mörk i ansiktet. Efter fantastisk hjälp och efter att mentalt ha dunkat huvudet i bordet några gånger så har jag nu fått ihop ett inslag som är hyfsat. Morgondagens utmaning blir att lägga på speaker och försöka ljusa upp hans ansikte. Jiiiha. Tacka vet jag skrivande journalistik.

Efter ett otroligt nyttigt "mellanmål" bestående av äpple, knäckebröd och digestivekex sitter jag nu här och funderar på inte om utan när jag kommer få kramp på träningen som börjar om en timme. Troligtvis lagom till introt i "Många män".

---------
21.28
Jag fick inte kramp. Och jag lyckades för första gången göra armhävningar på tårna! är riktigt stolt över mig själv.
Kan däremot konstatera att han är en sadist, en charmig sådan, men ändå en sadist. Om man njuter av att se typ hundra personer nästan få kramp i benen så är man sadist ;)

Borde börja skriva på artikeln till Östran...men det känns jobbigt. Är helt slut efter den något intensiva dagen. Nåväl...att hetsskriva har ingen någonsin dött av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback