Dålig kondition och en avslappnande eftermiddag

Dagen började tidigt. Fick en av mina berömda spasmer och fick för mig att ge mig ut och springa innan jag åt frukost. Sagt och gjort. Problemet var bara att jag inte varit ute och sprungit på sisådär....väldigt länge helt enkelt. Därav den nära döden-upplevelsen jag hade. Hade helt förträngt att jag hade så fruktansvärt dålig kondition numera.
Efter dusch och frukost begav jag mig till Netto för att handla. Jag hinner nästan inte ens in i butiken förrän en anställd råkar välta en back med äpplen på mig. Backen träffade mitt ben och gjorde svinont. Den stackars killen blev knallröd i ansiktet och ursäktade sig en massa gånger.
Hem kom jag med min mat, men fan vad hon jag har i mitt ben. Imorgon kommer jag nog ha världens blåmärke.

Eftermiddagen tillbringade jag på stranden och njöt av det underbara vädret; solen som värmde ansiktet, sanden mellan tårna och livet helt enkelt.
När jag sedan kom hem låg ett mail och väntade från Deli som tyckte att javisst det är klart jag kommer på middag hos dig vid sju. Jiiha. Nu är klockan halv sju och jag borde slita mig från datorn för att göra mig själv och lägenheten mer presentabel...

Just det ja! idag blev det även spikat att jag får sällskap i Dublin. Iallafall halva resan. Det ska bli kul!

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

stackars hanna som får saker på sig...

för mycket Sverkar påverkar flåset... tro mig. för mycket svea och vanliga nikotinsaker är inte bra.. men gott :P (ibland)

Postat av: Ängeln

stackars hanna som får saker på sig...

för mycket Sverkar påverkar flåset... tro mig. för mycket svea och vanliga nikotinsaker är inte bra.. men gott :P (ibland)

2007-04-15 @ 00:34:29
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängeln

datorn är trög därav kommentarhetsen

2007-04-15 @ 00:35:48
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Du borde ha fått handla gratis på Netto, som plåster på såren. Nästan så det var fredagen den 13:e. Bra att du värnar om din kondition, fortsätt så, så kommer kondisen igen. Kram

2007-04-15 @ 10:54:09
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Tell

Tant vet ju att näst efter drag mot nacken och risken att bryta lårbenshalsen på hal is så kommer Netto. Det är farligt! Håll sig borta därifrån!

2007-04-15 @ 11:58:17
URL: http://lillastorm.blogg.se/
Postat av: Noahinga

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-10-23 @ 09:29:09
URL: http://noahinga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback