Hysteri är väl bara förnamnet...

Okej, jag är tydligen utmanade att ranka fem saker bara jag kan göra (eller har gjort eller hur det nu var...) Hm..i vilket fall så har jag blivit utmanad av http://angelmedhorn.blogg.se fortsätt gärna att anta utmaningen...

Fem saker som bara jag kan göra....

1. Vara agressiv och anti och ändå vill folk umgås med mig
Det är sant...ibland känns det till och med som att folk ser upp till mig...men nu kommer det väl vara slut med det...

2. Likna övermogna paprikor vid pensionärer
Har också hänt. Framkallar fortfarande otroligt nöje för folk, trots att de inte var med ;)

3. Få folk att klä av sig för bilder till min portfolio
Jag kan tydligen när jag vill...eller nåt.

4. Ha "allmän förvirring och hysteri" som enda genomgående koncept för Kristyr. Och komma undan med det.
K och jag är (nästan) alltid i vårt egotrippade esse. Och folk lyssnar tydligen ändå...

5. Ovetande bryta mig in på ett olåst fik
Återigen jag och K när vi är i vårt esse...

Och mycket mycket mer...när jag börjar tänka på alla konstiga saker jag gör...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

man skulle kunna döpa om listan till, saker bara jag kommer undan med, faktiskt

Postat av: Rayankornelia

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2008-12-17 @ 15:13:06
URL: http://rayankornelia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback