Ingen disciplin eller motivation

Var finns energin, motivationen och entusiasmen över att göra research? inte här iallafall. Just nu gör jag allt förutom det. Jag stressar mig själv. Mycket handlar om att jag inte vet var jag ska börja, vilken historia jag ska välja osv...okej. Det handlar helt enkelt om att sätta fart och om att bestämma sig tror jag. Eller jag vet rättare sagt att det gör det. För allt känns faktiskt så mycket lättare om man bara kommer så långt, det vet jag av erfarenhet.

Så ta dig samman människa! låtsas att du har energin till detta iallafall....

Men först åka och göra ett ärende.

over and out

----------------
19:36

Och vad fick jag gjort idag? tja, en del men naturligtvis inte det jag borde ha gjort, dvs mycket mer research och pluggande. Det enda jag gjort är att skicka två mail; ett till min lärare och ett till en intervjuperson.

Jag är hopplös. Och imorgon kommer familjen. Innan dess måste jag städa och ringa läkaren. Med betoning på måste.
Dessutom förhoppningsvis fortsätta med lite mer research, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu blir det iallafall jag, Sverker och Viktorija på en filt utanför lägenheten....najs =)

--------------
22:12

Citat från en tidning...

" Ingen vill vara bitter men alla vill ha någon som är bitter runtom sig. Bittra människor är roliga och du kan må bra på deras bekostnad. "

Kanske är det så enkelt?

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Jadu Hanna, jag känner igen det där så mycket.. Man har 1000 saker att göra och ändå tar man inte tag i en enda av de sakerna utan gör något helt annat istället.. Försvarsmekanism antar jag.. Men det roliga är att i slutändan brukar man alltid trassla ut sig ändå! =) Lät som om du hade en grymt härlig resa till Dublin, och det glädjer mig!
Jag skäms dock för att jag kunde glömma vår avtalade tid idag *sorry* men jag lovar att make it up to you! Kisses and hugs! /J

Postat av: Ängeln

HANNA TA TAG I DIG!! *drar i näsan*

RING LÄKAREN! FIXA RESEARCHEN!! JU CAN DO IT!

kramar

2007-04-26 @ 22:09:06
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängeln

*asg*

kanske är det så enkelt, i så fall borde jag ha ett jätteroligt liv med tanke på alla bittra människor i min omgivning!

2007-04-27 @ 08:26:30
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängeln

i will i will
vem vet nästa år kanske vi gör uppsala farligt ihop ;-)

ta det lugnt med la familja

2007-04-28 @ 08:52:19
Postat av: Ängeln

massa fina kommentarer var det, glömde säga att jag sett dem och ja visst är de söta! trots att jag spenderar mer än halva min vakna tid där... vissa par är söta andra bara vidriga.

2007-04-29 @ 10:25:11
Postat av: Ängeln

vam fan är inte upprörd!!?!??! jag vägrar bilddagboken! den suger. hade en innan men vill inte. alldeles för lätt åtgängligt

2007-04-29 @ 16:47:49
Postat av: Tell

Vadå ingen vill va bitter?

2007-05-01 @ 16:54:03
Postat av: Christiancarmen

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-01-29 @ 12:12:25
URL: http://christiancarmen.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback