Sol, glass och potential!

Och så var ännu en workshop över. Jag lämnade den iallafall med flaggan i topp kan man säga...min lärare tyckte (efter att ha sett vårt bildspel där jag tagit bilderna) att "du har gjort ett riktigt bra jobb. du har potential att gå vidare och bli en bra fotojournalist".
Jag är stolt över mig själv!
*lycka*

Efter skolan drog jag, K och D ner på stan för att först klippa D:s hår. Inte vi alltså utan en frisör...sedan var det dags för glass i solen, mycket trevligt. Är du i Århus någon gång så ska du gå till Paradis glass. Där har de underbart god glass!

Har även uppdaterat fotodagboken nu med massa bilder från påsken...http://www.fotodagbok.net/~madamebutterfly är adressen för den som är intresserad...

over and out...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

onekligen intressant om det stämmer. pratar vi om den som ligger bra till eller den som ligger dåligt till?

vill ha glass! varför fick inte jag gå dit?!

GÖTT MED BERÖM! =) U rock

Postat av: Ängeln

vem fan är den ursprungliga... jävligt förvirrad men jag tror att jag vet vem du menar. h som inte kan flyga men kan flyga och fara ;-)

2007-04-14 @ 18:10:25
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback