Vart tog energin vägen?

Så mycket, eller egentligen är det inte mycket, det bara känns så. Och jag gör ingenting. Det leder till ångest över att jag inte gör något. Värdelöst.
Vad är det då som är så "mycket" ?!
Jo, ständigt denna research kring resan till Island. Idag hade jag äntligen coaching. Vet inte riktigt hur det gick, min lärare vill jag ska fortsätta min research och komma tillbaka när jag vet var historiern finns. Och det är fan lättare än gjort. Orka.
Direkt relaterat till det är även att boka resan dit. Insåg hur dyrt det är med boendet där. Typ mellan 300 och 400 kronor per natt på ett vandrarhem! och jag måste vara där iallafall fem nätter om jag ska hinna allt. Varför har jag valt ett av de dyraste länderna att åka till??

Jag är handlingsförlamad...och inte särskilt stolt över det för tillfället.

Tack förresten till er som oroat er för mig och hur jag mår. Men nu är jag i stort sett återställd, som tur är.

over and out
----------------
23:49
Allt handlar om prioriteringar. Att umgås med sina vänner en kväll ger så mycket mer energi än att bara hänga framför datorn. Det visste jag iofs innan, men ibland glömmer jag bort det.
Jag, Olaia och Viktorija lagade mat ihop och lekte med min kamera, hysteriskt är väl bara förnamnet ;)

Sedan tog vi oss ner till stan och gick på bio. Filmen, Number 23, var intressant kan man säga....måste nog sova på saknen för att komma fram till om jag gillade den eller inte.

Imorgon blir det research, fixa det sista samt packa och troligtvis gå en sväng på stan med Viktorija. På söndag är det Dublin =)

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Skönt att lilla Hanna är mer eller mindre återställd nu! Hmm, ja, det verkar ju lite omständligt och dyrt det där, men för att använda min mest hatade fras här i världen: det löser sig! Good luck my friend! Kraaaaaaaaaaamar! P.S. Okej, jag ska hälsa Stockholm från dig! =) D.S.

Postat av: Ängeln

hmmm alltså ingen story? inga pengar? låter inte som det ultimata men tror nog att du ror hem det ändå, för i slutändan är det väl värt det?!

2007-04-20 @ 20:09:42
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängeln

haha nu är jag med. var den bra, var den bra, var den bra?!?! var han snygg, var han snygg, var han snygg?

allt beror på vad man gör framför datorn, men ja oftast är reallife mer engagerande och underhållande.

glöm nu inte bort att göra det du ska

2007-04-21 @ 09:34:35
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ingrid

Wow! Du har ju värsta high-roller livet ju. Dublin ena veckan och island andra. Fasen... bada i gejsrarna åt mig också! :)

2007-04-21 @ 13:39:09
URL: http://ingriddim.wordpress.com
Postat av: Eskilfrida

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-17 @ 15:43:39
URL: http://eskilfrida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback