When pain is not pleasure

Jag tar tillbaka det där jag skrev om att jag hade ett bra avslut på gårdagen. För det hade jag verkligen inte. Var nämligen tvungen att åka till sjukhuset mitt i natten för att jag hade så fruktansvärt ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Som tur var så hade Olaia kommit hem och kunde följa med mig...hade verkligen inte fixat det själv. Efter en halvtimmes väntan på det som inte var akuten, men något liknande så fick jag iallafall träffa en läkare. Han kunde inte göra så mycket mer än att konstatera att det inte var något allvarligt och ge mig lite smärtstillande i en injektion. Men det tog ändå en j-vla tid innan värken släppte.
Han rådde oss iallafall att åka hem och att jag skulle försöka sova, vilket var lättare sagt än gjort. Men till slut hittade jag en ställning där det gjorde lite mindre ont iallafall och somnade.

Idag mår jag klart bättre men känner mig matt och trött kan man säga....har gjort lite research men eftersom jag fortfarande inte fått svar av min sk. coach på när jag får träffa henne så känns det fortfarande lite meningslöst att i princip vända upp och ner på hela Island för att hitta folk att intervjua.

Så vila nu, imorgon ska jag må bättre. Jag har inte tid med sånt här!

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Men det är bättre iaf? jag är lite nervös här på andra sidan havet

kramar om

Postat av: Anna-Lena

Hoppas att du mår bättre nu? Vad var det egentligen? Kramisar

2007-04-18 @ 20:53:52
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Karin

Hanna! Vad är detta! Är det meningen att man ska få reda på allting genom din blogg!? Varför sa du inget? Hoppas iallafall att du mår bättre nu å de gör Arlette med. Hoppas alltså. Kramar!

2007-04-19 @ 10:37:26
Postat av: Ängeln

ja hoppas kan man ju iaf, att de nappar. Finns ledigt jjobb på brinell med. är ngt splittrad i frågan

2007-04-19 @ 16:37:38
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Tell

Tant? Du ramlar väll inte av pinn nu och lämnar mig på min ålders höst? Jävla mag-jävel! Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig nu!
Det ser ut som att det blir Köpenhamn på fredag men... ja... jävla pissväder ska det väll vara. Har du bestämt dig?
Jag messar! *kram

2007-04-19 @ 18:33:28
Postat av: Joolz

Nejmen usch vad är det jag får läsa om!? Blev ju rent till mig, akuten?! Låter läskigt.. Hoppas att det inte var något allvarligt..?! *krama om*

2007-04-19 @ 22:46:54
Postat av: Remyalice

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-06-30 @ 11:10:04
URL: http://remyalice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback