Allt ska man tydligen behöva göra själv

Nu är jag officiellt purken.

Hur i h-vete kan man först låta en artikel stå (alltså inte publicera den) i nästan TRE veckor för att sedan när man väl kör den lägga den på en svartvit sida och dessutom "råka" publicera den utan bild?!?!!

Jag får spasmer.
Okej, så här är det. Jag hann med att skriva en, EN, lång och genomarbetad artikel när jag var på tidningen den här sommaren. Gjorde en artikel till serien Jobbet från den ljusa sidan. Jag och Anna träffade en väldigt trevlig och lättpratad begravningsentreprenör. Var nöjd med texten och Anna var nöjd med bilderna. När jag lämnade texten skrev jag noggranna instruktioner om att den bör gå på färgsida osv...
Och vad händer...idag när jag pratar med pappa så säger han att artikeln och puffen var med igår. Men utan bild inne i tidningen! Hur många läser en så lång text då när det inte är någon bild?!
Spelar faktiskt ingen större roll att de publicerar bilden idag.

Idioter.

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag tyckte att det var lite märkligt att blåsa upp bilden på förstasidan och sen inte ha med någon bild inne i tidningen. Men bilden var med idag:) Jope har varit inne på Turistbyrån och hetsat kräftfiske till en artikel.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback