Det fanns en tid då allt var enkelt. Eller har det verkligen funnits en sådan tid?

Jag är en tragisk figur, och det står jag för. Men man lever ju bara en gång eller hur det nu var.

Idag har jag faktiskt varit ute och intervjuat en levande människa. Det är inte illa. Att det sedan tog jag vet inte hur lång tid att ta sig till redaktionen efter att ha hetsat olika spårvagnar och letat efter folk i Brunnsparken är en annan (ganska omständlig sådan) historia.

MEN eftersom jag har dålig disciplin så skrev jag inte klart min artikel idag innan jag gick hem, vilket innebär att jag fick hemläxa och måste göra klart större delen av den ikväll. Notera då även att det är en artikel jag inte har en aning om hur jag ska få ihop.
När jag gick från jobbet för typ tre timmar sedan sa jag glatt till Caspar (mitt nya ögongodis för övrigt...) att jag skulle "fixa" den hemma. Och har det hänt? svar nej.

Men jag är inte frustrerad över saker och tings varanden. Inte alls. Men jag kommer att bli väldigt snart om jag inte passar mig.

Imorgon ska jag köpa vin. It´s a deal.

over and out mot en spark i baken på mig själv.....

-----
22:32

skickat 08/08/07 21:55:

Vi älskar dig Hanna och önskar du var här!

kärlek.

förstår inte hur jag någonsin kunnat tvivla på att även om jag är omgiven av vissa idioter så överväger helt klart den andra delen; människorna som älskar mig för den jag är och skulle göra vad som helst för mig.

Kommentarer
Postat av: Joolz

Ja, man lever ju bara en gång! Man måste ju våga för att vinna och hela det köret..
Åhhhhh, så gulligt! Önskar det var jag som hade skrivit nåt så gulligt till dig! Men det är ju tur att det finns andra som tänker, när inte jag gör det menar jag!
Hoppas att du får en toppenhelg!
Tusen Kramar! /J

Postat av: Joolz

Ja, vi borde verkligen få ihop en skype-dejt! Men tyvärr så är jag ju sjukt busy. Måndag jobbar jag, på kvällen ska jag till Jönköping. På tisdagen jobbar jag kväll, och när jag har jobbat färdigt drar jag till Öland. Kommer hem fredag förmiddag sen jobbar jag fredag kväll.. Jag vet, det är SJUKT! Kan se hur det är när jag är på Öland, de har ju mobilt bredband där men jag vet inte riktigt hur bra det funkar, men det är kanske värt ett försök ändå? Ha det great! Kramar!

2007-08-09 @ 21:50:22
URL: http://juliakylberg.blogg.se
Postat av: Torkelsarah

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-09-30 @ 09:25:42
URL: http://torkelsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback