Det smittsamma viruset

Intet ont anande öppnar jag en fil jag fick från V på msn. Det visar sig vara ett mycket dumt drag. Plötsligt har jag släppt lös ett virus i min dator.
Som om inte det vore nog så sprider det sig även till alla som är online på min msnlista vid tillfället. Vilket ju då medför att väldigt många människor har det i sina datorer inom loppet av väldigt kort tid.
Nu var det som tur var inte något allvarligt virus utan det gick ganska lätt att åtgärda, men jag har ägnat en hel del tid åt att förklara för folk varför de fått virus i sina datorer.
Men alltid lär man sig en läxa eller något.

Nu sova.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

ditt as!!

Postat av: Anna-Lena

Hoppas att inte jag har fått det. Hur märks det?

2007-08-31 @ 18:54:54
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback