Klänningen och jag överlevde och hade kul

Det gick bra! klänningen höll och jag såg lika fantastisk (fanatisk?!) ut som alltid...ingen idé att försöka beskriva det här ingående, men det var en klar succé tycker jag allt.

Borgerlig vigsel i ett litet mysigt rum och sedan gemensam promenad till en hyrd restaurang. Där väntade champagne, skålar, fotografering, en fem timmar lång middag med god mat och mer dricka och slutligen dans och tårta. Inte konstigt jag hade ont i huvudet i söndags. Men kul var det.
Hade tur och hamnade med roliga människor vid bordet som precis som jag kunde de flesta sångerna (någon gång ska man ju ha nytta av Feta fransyskor mfl...)

Däremot hittade vi ingen taxi på nattkvisten vilket gjorde att hela familjen Nilsson fick promenera till hotellet efter bästa förmåga. Själv försökte jag liva upp promenaden med lite snapsvisor. Vi måste varit en ganska så hysterisk syn...
Via några timmar på stranden i Ängelholm landade vi så småningom i Göteborg på kvällskvisten.

Idag har jag badat i havet igen. Kallt men härligt!

Till protokollet: min mormor är betydligt mer skarpsynt än man tror...otäckt värre....och för det mesta har hon dessutom rätt...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

tell me more about grandmother!!
urk sånger himla tur att jag slapp det!

2007-08-07 @ 10:41:21
Postat av: Tell

Om jag har fattat det rätt och visan heter "Feta fransyskor" så MÅSTE du lära mig den!

2007-08-08 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback