Ostkusten är fortfarande rätt kust, men...

Tre veckor senare har det som jag inte trodde var möjligt hänt.

Jag gillar Göteborg.

Jag har blivit hjärntvättad, indoktrinerad, fått hjärnsläpp eller kanske bara insett att staden har potential.

I vilket fall som helst så känns det trist att behöva lämna stan ikväll för att åka tillbaka till Nässjö och småstadslivet. Det kommer kännas så litet, jag kommer få sån ångest. Min enda räddning är att de flesta av mina vänner kommer vara i stan under veckan som kommer.

Igår var sista dagen på praktiken. Även om vi har haft våra stunder (jag och praktiken alltså) så insåg jag igår att jag kommer sakna dem.
Vi avslutade dagen med en ganska så hysterisk fika, där jag fick veta ett och annat intressant... ;)

Nu är det städning och sista packningen som gäller. Sen ska jag bege mig ner på stan och dumpa väskorna och så småningom ge mig tillkänna för mina morföräldrar som är här idag...(long story)

Så, vänner, från och med imorgon vill jag bli underhållen i Nässjö =)

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

det vore synd att säga att Nö inte underhåller iaf!

Postat av: Todaykim

good site, need more information! Thank you

2008-01-03 @ 18:31:52
URL: http://todaykim.blogspot.com
Postat av: Tonyalba

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-02-06 @ 10:32:05
URL: http://tonyalba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback