Det sista dvärgskriket

Imorgon går en epok i graven. Sorgligt men sant så är det Kristyrs sista sändning. Anledningen är att nästa termin är sista terminen och då kommer jag och min vapendragare Karut befinna oss på olika platser i landet de sista tio veckorna av utbildningen.

Jag ser tillbaka på Kristyr som något som förgyllt mitt liv något oerhört. Det har varit hysteri i kubik, tekniska missar, oväntade inslag och ibland helt improviserade program men alltid otroligt roligt.
Vi har jagat dvärgar, testat snus, ålat i sand, sprängt bomber, gympat i studion, delat ut dvärgskrik, läst harlequin, trakasserat gäster och mycket mycket mer....

Det har varit roligt, lärorikt och helt enkelt underbart. Men nu är det slut.

Lyssna imorgon på
www.shore.hik.se klockan 19.00

over and out

Kommentarer
Postat av: Karut

Jag vill att Kristyr ska vara för alltid! Jag vill inte spridas från dig, Hannut. Varför måste det ta slut när det är så bra?

Jag vill inte!

2007-12-11 @ 20:44:04
Postat av: Ängeln

hade glömt harlequin!! borde fan stå med i bloggen. Lägg till!!

kram

Postat av: Anna-Lena

Jag vill höra mitt bäverskrik!!!

2007-12-11 @ 23:32:47
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Ingriddim

Jag har inte varit en trogen lyssnare den senaste tiden. Men jag kommer sakna er ändå. I tanken. Ni var ju trots allt våra största konkurrenter back in the days. Även om vi alltid var bättre.... ;) /amatörradion

2007-12-12 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback