En olycka händer så lätt

Dagen började bra. I min enfald skulle jag skapa lite julstämning och tända ett ljus i morse. Blev lite ivrig och tog i för hårt när jag skulle tända tändstickan, tändstickan gick av och flög iväg och landade i sängen. Panik utbröt. Tillbringade säkert en kvart framstupa i sängen för att undersöka täcke, lakan, madrass för att se så att inget låg och pyrde. Men kunde snart se att så inte var fallet. Och rummet stod faktiskt kvar när jag kom hem på kvällen.
Jag blir så trött på mig själv.

För övrigt tänker, andas och lever jag genom den förtjusande (läs förbannade) c-uppsatsen....

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

herregid! värre än kol i stearin ;-)

Postat av: Ängeln

kurser på kvällstid i Jnkpg. Lite religion, lite sekt, lite sex ;-)

2007-12-10 @ 20:05:10
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Marcusenya

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-09-26 @ 08:10:09
URL: http://marcusenya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback