Jag har ett harem

Ja, det är sant! jag har hela fyra män i mitt harem. Men vi ska ta det från början. Jag annonserade ut mitt behov av ett harem i radio. Sen fick jag intresseanmälningar. De lät ungefär såhär....

Person 1: "Du anar inte hur länge jag väntat på detta! "

Person 2: "Ska du eller jag vara lättklädda? "

Person 3: "Jag har alltid varit med i ditt harem".

Person 4: "När jag ville så var inte du intresserad, men vad vill du egentligen ha ut av ett harem??"

Jag har ett harem. Nu kan jag dö lycklig.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln i bakfylleångest

vi vet alla att de vill ;-)

tack för att du står ut du min Pyrmö

2007-12-02 @ 17:29:53
Postat av: Karin

Jag vill också ha ett harem!

2007-12-03 @ 15:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback