Kom ihåg mig

Det var kärlek, ren och skär kärlek. Lasse var i högform, arrangemanget lyfte de nya låtarna otroligt mycket. Men efter över två timmar, två inklappningar och ett spontant framförande av Solen i ögonen så var det tyvärr slut.
Men om du ens gillar Lars Winnerbäck lite så borde du se honom, det är ett som är säkert.

Helgen i övrigt har varit hård och intensiv med mycket alkhol, mys, kärlek och skratt.

Och det är bara lite drygt två veckor kvar tills det är dags att åka hem och fira jul, tiden rinner iväg och det är mycket som ska hinnas innan dess. Men jag tror faktiskt det blir bra.

För att vinna måste man våga satsa.

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

det var kärlek och jag är för evigt Pyrlovad. Me miss U. allt är lättare när man är två

Postat av: Ängeln

Jag tror du är pol-lovad och jag pyrlovad ;-)
kärlek som sagt

2007-12-04 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback