Om du saknar mig inatt kan du titta upp mot stjärnorna så att vi har nått gemensamt...

Julen är slut och sista omgången av släkt utkastad. Känns skönt. Jag älskar dem men ibland blir det lite för bra. Fick det mesta jag önskat mig, så inget att klaga på där heller. Däremot tänker jag nog investera i en ny mobil i januari. Någon som har några tips?
Sjukdomen har nästan gett med sig helt och jag går mest runt och har rethosta nu, härligt. Men bättre det än att ligga däckad.

Har även hunnit med att jobba lite; alltså hetsa med bland annat j. Sånt piggar alltid upp. Har fått inse mina begränsningar och acceptera att jag inte hinner träffa alla jag trodde jag skulle hinna träffa, men sånt är livet.

Trots att det är något att göra hela tiden så flyter det ändå på bra nu. Imorgon bär det av till Stockholm för att fira nyår. Spontant och oplanerat, men tack vare sällskapet och whiskeyn kommer det bli succé :)

Kärlek till er alla.


Kommentarer
Postat av: kristoffer

köp en nokia, de har bra prestanda å hålle ri vått å tort :P sony ericsson e bara skit

2007-12-29 @ 21:14:33
Postat av: Ängeln

min tele är kärlek

imorgon är det stora grejer på gång. just nu vill jag iofs mest sova

Postat av: Steinaranneli

Great work,webmaster,nice design!

2008-10-29 @ 14:25:56
URL: http://steinaranneli.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback