Two weeks and counting...

Varför känns det som att det alltid går två motgångar på en framgång?
Jag är så trött på att det ska vara så svårt hela j-vla tiden...allt från uppsatsen till relationer med andra människor. Suck.

För övrigt har jag idag accepterat ett erbjudande jag aldrig trodde jag skulle acceptera. Herregud. Antingen blir det katastrof med stort K eller så går det bra. Den som lever får se antar jag.

Jag förstår inte hur det plötsligt gick från att kännas som en evighet till jul till att ha smärre panik över att det bara är två veckor kvar tills jag ska åka hem. Hur ska vi hinna?! men ingen panik...andas djupt bara....
Sen blir det gamla kära Nässjö i några veckor. En jul som troligtvis kommer bli väldigt intressant i vanlig ordning.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

vi fix ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback