Dagen är inställd

Ingen skola idag, läraren sitter fast i skogen någonstans som mina kära klasskamrat C uttryckte det. Lite underhållande på ett sätt faktiskt.
Skönt med ledig dag men samtidigt så är jag orolig för om J verkligen kommer lyckas ta sig hit idag. Som vi alla vet så lamslås ju all kollektivtrafik så fort vädret jävlas. Och enligt vad jag har kunnat läsa mig till på internet så är vädret lika illa hemma i Sverige som det är här i Danmark just nu.
För tillfället går inga tåg och bussar i Malmö och tågen över bron är också inställda. Jag blir så trött och kan bara hålla tummarna för att det lugnar ner sig till i eftermiddag!

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

håller tummen för att hon kommer!

Postat av: Ängeln

Snö är ett ABER och idag var det modigt? moddigt? sak samma, jävligt omständigt iaf att gå ute.

Löööööve is verkligen in the air! Läskigt spännande och frustrerande. Avstånd borde förbjudas åt alla möjliga håll!

Miss U Darling

2007-02-23 @ 15:54:59
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback