Den som väntar på något gott?

Hur mycket jag än sitter på händerna är det svårt att låta bli.

Idag är det lördag. Jag har inte gjort det jag borde ha gjort, men vem bryr sig, egentligen? Däremot har jag varit på Bazaren, ett ställe inte långt härifrån. Det var mycket najs. Massa rolig mat och färsk frukt och grönsaker, samt vattenpipor :)

Kvällen blir nog lugn, även om O har svårt att förstå att jag frivillig är hemma en lördagkväll. För henne är det inget problem att vara ute både fredag och lördag, vecka efter vecka.
Ibland märks ålders-och kulturskillnader väldigt tydligt.
Men hon är för söt ändå. Nyss var hon inne och tipsade mig om en fest här på kollegiet och om folk som skulle ses och spela biljard ikväll. Omtänksamt....men det där med att tycka det är skönt att vara hemma en lördagkväll förstår hon inte riktigt.
Men eftersom hon diskade åt mig idag så klagar jag inte!

Dagens alfahonatriumf: Att lyckas hetsa P till att skaffa en blogg...älskar makt :)

over and out for now

Kommentarer
Postat av: Ängeln

haha ska bli intressant å se om han kommer använda den kontinuerligt samt ge oss andra kommentarer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback