Det är lätt att hålla käft men svårare att säga som det är

Sitter här och väntar på att min i-pod ska bli fulladdad så att jag kan stänga av datorn. Dagens i-landsproblem kan tyckas men samtidigt så dras jag med lite tvångsmässiga tankar när det gäller just batteriers livslängd. Har fått för mig att de lever längre om man allt laddar dem maximalt. Detta är alltså den otroligt kassa anledningen till att jag inte går och lägger mig. Det kommer i sin tur leda till att jag är trött och om möjligt ännu grinigare i skolan imorgon.

Idag har jag missbrukat mansdoft. På mitt sedvanliga diskreta sätt...dvs. inte alls. Men va fan, har man en sötnos nära kan man inte direkt låta bli, eller iallafall inte ja...blev även full i skratt idag när jag vid ett tillfälle kom och tänka på vad en vän till mig sa, men nej, det blev inget med det J ;)

Just nu vill jag mest att den här veckan ska vara över. Det är intressant och lärorikt men som alltid när det handlar om grupparbete så suger det verkligen energi ur mig. Och jag tror att fyra dagar med att göra samma sak är lite för mycket. Däremot är jag mycket tacksam över att jag lärt mig InDesign innan jag kom hit. Annars hade det varit lite svettigt....

Imorgon är det dags för Laleh! med vem eller vilka återstår att se...

Lite flyt? är det för mycket begärt?

Men ryck upp dig lite!

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Men Hanna då! Du SKA ju alltid göra som jag säger! Det hade varit en höjdare i det läget! Det där ska vi nog kunna ta tag i om en dryg vecka när jag kommer *hehehe*
Well, flyt har man aldrig när man känner att man hade behövt det som mest, egentligen är livet ganska jobbigt.. Men tro mig, det vänder snart! *kraaaaaaaaaaaaaamar* /J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback