Hur man hittar till havet utan karta

Idag fick jag för mig att jag skulle ta mig till havet eftersom det var så fint väder. Sagt och gjort, jag trampade iväg glad i hågen. Efter halva vägen kom jag på att jag kanske skulle haft med mig en karta, men det är ju sånt som får gå ändå...kom iallfall fram till en storartad utsikt över havet efter en massa nedförsbackar...underbart rofyllt var det.
Nedförsbackar innebär ju också att det går uppför när man ska tillbaka. Och det var inte lite uppför heller....hela vägen....jag som inte har tränat på länge höll ´på att dö men lyckades ändå cykla uppför alla backar.

Igår var jag och V ute och dansade. Efter att ha åkt en hel del buss först, men det är inget vi talar högt om...det var trevligt, längesedan jag gjorde det. Idag skulle det egentligen ha blivit salsa också, men min cykeltur fick räcka som motion denna dag.

Dagens humor: D(D)R (alltså Danmarks radio och TV) har skickat brev till mig och vill att jag ska betala tv-licens här i Danmark. Med tanke på vilket aber det var att bli struken från den svenska varianten så...men fyllde helt ärligt i lappen de skickat med om att jag inte har någon tv....

Dagens wieeeee: På torsdag får jag besök! *längtar*

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Backigt precis som i Schweiz:) Kommer du ihåg? Ha det så bra. Kram

2007-02-19 @ 20:29:28
Postat av: Anonym

Jag läääääängtar också! Helt sjukt att det redan är dags! Kommer att vara helt hög när jag kliver av tåget i Århus! *kjaaaaaaaaaam* /J

2007-02-19 @ 20:36:40
Postat av: Ingrid

Haha... jag vill oxå veta vem den hemlige danspartnern är ju.... :) btw. vi spånar för fullt om ett besök. notan verkar dra iväg dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback