Lagen om allts jævlighet

Energi. Hur fan hittar man det?! just nu ær det som att gå i motvind hela tiden. Det børjar bli något trøttsamt. Idag børjar vi en ny workshop, och energin før att engagera mig nio till fem varje dag finns inte. Det blir inte heller bættre av att jag naturligtvis hamnar i samma grupp som mitt hatobjekt all-times i klassen igen. Varfør? vem ær det som hatar mig så? Jag vill inte jobba med honom i tre ytterligare veckor...

Før øvrigt kænns det just nu som att vart jag æn vænder mig så væntar det en ny konflikt, ett nytt missførstånd, nya saker att reda ut.
I vissa fall vet jag inte vad problemet ær och då ær det vældigt svårt, i andra fall måste jag gissa mig till vad som ær problemet och det ær inte heller alltid det lættaste.
Jag blir så trøtt. Det kænns som att stå mitt i någon form av kraftmætning hela tiden dær folk førsøker øvertræffa varandra.

Just nu behøver jag helt klart något att se fram emot. Typ någon som kommer hit kanske? någon frivillig??

Helgen var lyckad. Kanske kommer en uppdatering om det senare idag....

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Ja, varför jävlas allt med en hela tiden? Jag blir så trött.. Plånboken var verkligen som grädde på moset för att få en verkligt dålig avslutning på helgen.. Tur att den var så fantastisk mitt emellan förseningar, trafikkaos och borttappad plånbok.. Ser fram emot att snart komma tillbaka! =) Jag lider med dig att behöva jobba med din icke-favorit igen.. Det konstiga är att man lyckas ta sig igenom allt ändå till slut.. Själv har jag idag beställt ett nytt körkort och ett nytt membitkort.. Well, tack igen för i helgen! Hälsa Olaia och säg åt henne att adda mig på msn! Många kramar! /J

Postat av: Ängeln

lööööööööööööööööve i massor!

du vet att lagen om allts jävlighet är för mesar va?! Tillsammans kan vi skapa stordåd!

kramar

2007-02-27 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback