Och några av molnen skingrades på himlen

Ja. Jag ær lættad. (jævla danska tangentbord) tænk att en sån liten sak kan gøra så stor skillnad. Jag ær lættad och framfør allt lugnad...och samtidigt glad =)

Now back to Israel and Lebanon...

over and out

----00:53----

Jag är tillbaka. På svenskt tangentbord (om det var någon som undrade...) Dagen blev intressant. Läraren blir bara mer och mer obegriplig. Höjdpunkten idag var när han fick massa frågor om vad det egentligen är meningen att vi ska göra i Köpenhamn och besvarar dem med att alla info finns på pappret och att det inte är svårt alls att fatta. Klassen sitter och ser ut som frågetecken. Humor.
Och jag vet inte hur många gånger han lyckades trycka in sin favoritfras "Can you follow me in that" idag. Jag hatar den frasen.
Men däremot är det positivt att jag fått en MYCKET bra grupp inför resten av denna workshop. Nu finns onekligen alla förutsättningar.... :)

Dagen i övrigt har präglats av en väldigt positiv känsla. Jag är så lättad måste jag säga. Hoppas bara att det fortsätter på samma spår nu.

Ikväll har det varit pubrunda, eller det var egentligen inte mycket till pubrunda eftersom vi hann med två pubar inom loppet av fyra timmar. Kasst. Så jag gick hem. (då fick jag gå hem) och drack rödvin. Inte så tragiskt som det låter...mer spontant skulle jag vilja kalla det....

Imorgon är det lördag och jag kan sova hur länge jag vill....jag är lycklig.

over and out

Kommentarer
Postat av: Malena

Läs om alla hjärtans dag på min blogg:http://malenasplace.blogg.se/020207101637_alla__hjrtans__dag.html
Vad gör du på alla Hjärtans Dag??
Kram M

Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-02 @ 14:15:07
Postat av: Ängeln

honey!! hoppas hoppas hoppas att allt löser sig

talk to u tomorrow ;-)

2007-02-03 @ 11:35:23
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Mikkeltilda

Very informative...God Bless

2008-09-12 @ 08:38:01
URL: http://mikkeltilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback