Today is a good day

Skolan gick mer smärtfritt än tidigare, var klara och kunde sluta redan vid halv fyra...fick även trevligt sällskap och lyckades då förstås bryta regel 1 a....vänd dig aldrig om! att jag aldrig lär mig...men samtidigt var det lite humor. Jag är nog inte så diskret som jag själv tror...

Fick ett försenat alla hjärtans dags kort samt eftersänd post väntade på mig när jag kom hem, alltid lika kul att känna sig uppskattad!

Jag tror saker och ting är på väg åt rätt håll, eller jag hoppas det iallafall....

*ler*

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha...alla-hjärtans-dag-kort...det är det inte alla som får!!

2007-02-15 @ 17:51:45
Postat av: Daggen

tror det skulle stå ngt om att alla hjärtansdag är lagom överskattat. minns inte å hjärnan är död

2007-02-15 @ 20:26:41
Postat av: Anna-Lena

Hanna, du är aldrig diskret...har du eftersänd post till Danmark?

2007-02-16 @ 14:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback