Vill man så kan man och då ska man eller "But do we care?? No, we don´t!!"

Jag hatar min blogg. Mitt långa och genomtänkta inlägg som jag skrev igår försvann innan jag hann publicera det. Mycket irriterande.

Köpenhamn var klart över förväntan. Roligaste episoderna var när jag försökte entusiasmera folk i klassen över vikten av att köpa en vattenpipa, hetsen på vandrarhemmet, min misslyckade guidning med Lynette, att filma med Filip, besöket på kareokebaren och den hysteriska tågresan hem som höll på att kosta mig 600 kronor istället för 150.

I fredags var det dags för utgång för att fira att Köpenhamnsartiklarna faktiskt blev klara och inlämnade till slut. Vi besökte först skolans fredags bar, sedan fest i en lägenhet och slutade kvällen på kollegiets fredagsbar. Behöver jag säga att det var en något blöt kväll. Man ska inte börja redan klockan fem, det är farligt. Att dessutom gå till ett ställe där alla shots kostar tio kronor är ännu farligare.

Lördagen var slö...Margereth bakade äppelpaj och alla njöt...idag är det tvätta, städa och helst hinna plugga lite som gäller. Och om jag orkar och får med mig någon annan så kanske salsa ikväll. Men det får vi se.

Laleh kommer till Århus på onsdag! *lycka*

Har bokat biljetter hem till påsk nu. Svindyrt naturligtvis...men så är det om man måste åka tillbaka på annandag påsk. Men ni är ju värda det så ;)

Dessutom har jag uppdaterat fotodagboken.

over and out

-----
20:20

Jag har egentligen inte bacillskräck. Men idag fick jag faktiskt en släng av det....när man har en paj inne i ugnen för värmning tar man väl ändå inte och stoppar in handen och känner på den?! strax efter man har hostat i handen?
Hade lite svårt att se neutral och inte äcklad ut...
Men jag fick mat och ska väl egentligen inte klaga antar jag. Nu blir det Happy feet och sen förhoppningsvis sova hyfsat tidigt.

Imorgon är det dags. Jag tror faktiskt jag har bloggat en plan alldeles på egen hand ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

klart vi är värda det!

jag tror på att skriva i word å sen lägga upp, men orka! det innebär ju att man måste blogga en plan om att blogg. det verkar onödigt ;-)

Postat av: Ängeln

äckligt!!

så kass dag idag alltså? *tittar menade på sin egen blogg*

bloggat en plan utan mig?! *upprörd*

2007-02-12 @ 16:42:21
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback