Ärlighet varar förhoppningsvis längst

Idag gjorde jag något jag borde ha gjort för längesedan. Oavsett hur det går nu så känns det otroligt bra att iallafall ha vågat göra något åt situationen.

Kan även berätta att jag gått in i 3000-talet nu genom att under en och samma dag skaffa handsfree till mobilen, köpa en digital systemkamera, köpa ett headset och ladda ner Skype. Det är inte ialla. Att jag sen inte gjorde det jag verkligen borde gjort är en helt annan sak.

Nu är det bara några få dagar innan det bär av. Det mentala motståndet mot att packa är stort. Framförallt mot att packa ner alla saker i mitt rum i källaren. Den enda fördelen är väl att rummet inte är så stort antar jag.

Nervös börjar jag också bli. Separationsångesten går i vågor kan man väl säga. Försöker intala mig själv att allt kommer gå bra och att det inte blir några som helst problem. Och innerst inne vet jag ju att det är sant. Och ett visst mått av nervositet är väl normalt kan jag tänka mig.

Ikväll blir det bio med J. Ska bli spännande att se om Göta Kanal 2 är lika kass som jag tror.... :)
Trevligt ska det bli iallafall....

Har även bestämt mig för att inte lägga tid och energi på en sammanfattning av året som gick, nöjer mig helt enkelt med att konstatera att det inte var ett av de bättre åren jag upplevt. Tyvärr.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har du köpt en digital systemkamera nu! Visst är det en skön känsla? Materialism när den är som bäst. Mohahaha.

Postat av: ängeln

du är så jävla mycket nörd! And we löööövs it

2007-01-09 @ 22:42:38
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback