Varför heter alla Henrik?

Henrik är ett aber. Ja, jag syftar på alla Henrik jag någonsin kännt, träffat, kommer känna och kommer träffa. Älskar att dra alla över en kam. Ibland önskar jag att jag hade fel, inte ofta, men det händer faktiskt. Men i min ickevetenskapliga undersökning som jag genomfört så är det så att alla som heter Henrik märkliga. De klampar in och dräller runt efter bästa förmåga för att sedan bara lämna allt i en enda röra. Men jag är inte bitter, eller kanske just det jag är??
Äh, deras förlust inte min...om någon har ett svar på varför alla verkar heta Henrik som lyckas ställa till det så kan man ju höra av sig...

Min nya kärlek är min Nikon D50...den är så vacker och så bra. Snart snart kommer det nog komma upp bilder på fotodagboken också!

En längre redogörelse för min semester i Halmstad och Malmö kommer kanske i helgen. Om någon är intresserad...

Imorgon vid den här tiden är jag förhoppningsvis i Danmark. Otroligt men sant :)
Jag är nervös men tror det kommer bli bra...

Håll tummarna för att praktiken löser sig imorgon

over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är SKANDAL att ingen har kommit med någon teori om det här med alla Henrikar!? Och hur var det nu, heter kungen av Danmark faktiskt också Henrik? Well, jag vet att vi har slagit våra kloka huvuden ihop nu under ett par dygn, men vad ledde väl det till? Inget svar.. Jag återkommer så fort jag vet! Trevlig resa till Denmark! /Joolz

2007-01-18 @ 10:57:04
Postat av: Ängeln

att de inte vet hut!?!

Antar att det betyder att du fått svar?

miss ju darling

Postat av: Joachimjennie

Very informative. Great site. Really professional.

2009-07-17 @ 11:48:18
URL: http://joachimjennie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback