24 år senare...

Man får helt klart känslan av att åren går snabbare ju äldre man blir. Känns inte som det var ett år sedan jag fyllde år sist. Så mycket som har hänt kan man lugnt säga. Positivt eller negativt? jag vet inte riktigt...lika bra att förlika sig med tanken antar jag.

Men ett tydligt tecken på att man blir äldre är väl att det inte längre "känns" när man fyller år? idag är liksom egentligen bara en dag som alla andra. Men ändå inte.
Så egentligen borde jag inte kinka för att jag inte kan dricka någon sprit ikväll när vi ska grilla...åkte ju på att ha jour igen bara för att den satans kvällsreportern bestämt sig för att vara sjuk...men jag älskar att vara chef, verkligen...

Nej, nog om födelsedag, ålder och annat....

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback