Dags att dra i nödbromsen kanske?

Jag hatar att vara chef. Det är inte roligt längre.

För mycket att göra överhuvudtaget i livet och jag hinner inte med mig själv eller träffa de jag vill. Stressad, frustrerad och allmänt sliten.

Sen är jag medveten om att jag skapar en stor del av stressen själv. Genom att göra vissa saker till ett problem som inte är det egentligen.
Vill så mycket och det känns som att jag borde "passa på" innan jag drar till Götet. Eller först Halmstad på fredag.

Ja, jag gör helt klart för stor grej av vissa saker. Borde tagga ner och tänka mindre. Borde ja. Men det är inte alltid så lätt att göra.

Nej...

over and out


Kommentarer
Postat av: Anna

Och det visar sig att tösen själv har en blogg... Så nu kan vi hålla koll på varandra! :) Men vaddå, ska du dra redan? Är sommaren redan slut för din del? Vad trist för oss! Jag jobbar från och med idag så lite till kanske vi ses då. kram!

Postat av: Ängeln

andas darling andas

2007-07-25 @ 15:01:01
Postat av: staff

stackars liten... ja tänkte väl att storhetsvansinnet skulle slå tillbaka, det brukar göra det :P

2007-07-26 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback