Jakten på den perfekta klänningen

Hur svårt kan det vara att hitta en snygg långklänning (alternativt en snygg lång kjol med topp till) ?! uppenbarligen jävligt svårt.
Efter att ha letat i Norrköping, Jönköping, Eksjö och Nässjö kan jag konstatera följande:

* Det finns väldigt mycket att välja på. Om man ska ha en kort klänning.
* De få långa klänningarna som finns ser ut som strandklänningar eller kostar asmycket.
* Jag hatar min kusin för att han ska ha den klädkoden på sitt bröllop.

Nu återstår det att eventuellt hyra en klänning eller lägga ut min balklänning eller hitta en i Kalmar eller Göteborg.
Wish me good luck...

Nu över till något helt annat; nämligen till det faktum att jag haft två trevliga men suspekta dagar på rad. Det grundar jag främst på att jag umgåtts med folk jag inte brukar umgås med. Det var riktigt trevligt..jag slutar aldrig att förvånas över folk...Så nu väntar jag på vad som ska visa sig vara suspekt med denna dag. Kanske inget alls, kanske resten av dagen.

Jag är stolt över att vi klarade oss igenom den mest underbemannade veckan på året. Och att det faktiskt blev två Nässjösidor varje dag. Helt otroligt vissa dagar.

Nu ska jag packa lite saker som ska till Kalmaret för ikväll bär det av söderut och till mitt rum som jag inte sett på typ ett halvår :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback