Rapport, Bond och sommarpepparkakor

De senaste två veckorna har verkligen flugit iväg och nu är jag tillbaka i Nässjö för etapp två av sommaren; dvs tre veckor som redaktionschef på Smålands-Tidningen.

Norrköping var helt klart över förväntan måste jag säga. Var riktigt sorgligt i fredags när jag gjorde min sista dag. Alla har varit så snälla och hjälpsamma plus att jag numera har ett antal sända inslag att visa upp i min portfolio. Det trodde jag verkligen inte när jag åkte dit för två veckor sedan.
Dessutom var en bit av ett inslag med i "svepet" på Rapport. Det är stora grejer det!

Jag är nöjd och glad att jag hittade en sån givande praktikplats. Att de dessutom frågade om jag ville stanna kvar en vecka och jobba måste ju anses vara ett bra betyg för de senaste två veckorna :D

Hade en väldigt trevlig lördagkväll också. Tillbringde den hemma hos familjen S med att se Casio Royal med Per och föräldrar. Väldigt hysterisk stämning bitvis, särskilt när H hade köpt "sommarpepparkakor".

Idag blir det lite mer rensning och förhoppningsvis hinna lägga upp lite bilder med. Sen ska jag ju träffa Julia också =)

over and out

------------
15:27

Så j-vla mycket bilder....men nu är det gjort och det finns att beskåda på facebook eller pixbox...taskigt läge om du inte skulle vara medlem där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback