Aluminiumlandet är snart klart.

Stora grejer på gång...hemresan är flyttad...anländer nu 14 juni istället för 16:e....anledning? tja...mest handlar det om att jag insåg att jag inte har så mycket mer här att göra när skolan slutat nästa onsdag.
Plus att underbara DSB låter en boka om biljetter gratis eller lämna tillbaka dem och få alla pengar tillbaka...det är skillnad det från det fantastiska SJ...

Dessutom så börjar det äntligen röra lite på sig med sista projektet. Har i stort sätt gjort klart artikeln och faktiskt kommit på något som skulle kunna likna en vinkel till mitt bildspel. Så imorgon blir det sista rycket innan det ska lämnas in.
Sen är jag ledig!

(och det har redan gått snart två veckor sen jag kom från Island...sanslöst..)

Hm...känns som att det var något mer jag skulle säga...men kanske inte...

over and out.

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

nationalisten i mig värms iaf av att folket sjunger nationalsången i Sthlm under fotbollsmatchen. jag är inte så nationalistisk i själen dock men älskar Sverige ändå ;-)
Island lär inte vinna, kommer aldrig vinna osv osv...
mmm Bror är grym på kladdkaka!

Postat av: Per

WTF? Ingen credit denna gång?? Taskmörta!

2007-06-06 @ 22:28:47
URL: http://kelvinw.blogg.se/
Postat av: Joolz

Här kommer en liten hälsning fran Berlin! =) Gött att höra att du har läget under kontroll med artikel och bildspel! Oj, da är vi ju i Nässjö samtidigt nu i veckan som kommer, da far man se upp! Ha det gött, det har jag, även om jag tror att jag snart flyter bort i värmen.. Kramar!

2007-06-07 @ 21:06:48
Postat av: Ängelmedhorn

jupp läget är under kontrollen. snart dags för sista blodtagningen =)
ikväll eller helgen blir jättebra, tror jag iaf.

2007-06-08 @ 08:55:01
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback