Bye bye Denmark...Hello Sweden...

För fem månader sedan:

anlände jag till Århus en sen, mörk vinterkväll och släpptes totalt förvirrad av i en tom lägenhet någonstans långt utåt helvete.
nu sitter jag här igen i en tom lägenhet, en skön sommarkväll, sista kvällen i Danmark. Är inte fullt så förvirrad längre och kan konstatera att jag gjorde det jag (vid vissa tillfällen) trodde att jag aldrig skulle göra.

kände jag inte en människa i Danmark och ännu mindre i Århus
nu åker jag härifrån med flera nya vänner världen över och löften om att ha någonstans att bo om jag någon gång åker till Canada, Hong Kong, Belgien, Köpenhamn, Nederländerna, Estland, USA...

var jag imponerad av Danska Journalisthögskolan
det är jag tyvärr inte längre

trodde jag att det sättet jag såg på journalistik var samma som alla andra över hela världen
tänk så fel man kan ha...

trodde jag aldrig att jag skulle våga resa någonstans ensam
nu har jag varit i Dublin och på Island. och faktiskt uppskattat det.

tack för den här terminen....jag kommer saknar det. faktiskt.

dagens citat:
I think you are very attractive

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

asg
jag måste få veta vem som tycker det!!
Du borde varit med igår det var intressant men hysteriskt roligt!
tonight is the night =)

2007-06-14 @ 09:41:53
Postat av: Ingrid

Men! Ännu mera mystiska hintar. Nu får det vara nog! Blir skönt att ha dig på hemmaplan igen, så man får lite mer information än sådär. Haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback