Fem år senare...

Igår insåg jag till min förskräckelse (?!) att det i år är fem år sedan jag tog studenten....känner inte så mycket panik ändå måste jag säga, men fem år är ändå fem år....

Så vad har då hänt under denna tid....

* Pluggat ett halvår engelska på Högskolan i Jönköping
* Jobbat ett halvår på Smålands-Tidningen i Nässjö
* Jobbat ett år på Apoteket i Eksjö och Postterminalen i Nässjö
* Pluggat foto ett år i Mullsjö
Pluggat två år i Kalmar

Det är ändå en hel del måste jag säga. Och jag är i stort sett nöjd med det!

Vi kanske inte ska fira en sån här "milstolpe", men det får nog faktiskt bli paradrätten i sommar som Anna-Lena föreslog...vad passar bättre liksom?!

Helgen har tillbringats på stranden till största delen. Mycket skönt och avslappnande.
Avslutade helgen med middag nummer två av tre, nämligen den kinesiska. Det var mycket gott och jag åt (hjälpligt) med pinnar :)

over and out


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du glömde ditt halvår i vårt trevliga grannland. Paradrätten passar alltid att äta (lunchmat imorgon), men det får bli en släng av det i sommar.
Kram

Postat av: cin

jag insåg samma sak förra veckan, när malmö terroriserades av studenter. tiden har gått snabbt, men samtidigt är jag jävligt glad att jag är inte är 19 och bor i nässjö längre :D

2007-06-12 @ 00:53:31
Postat av: Ängeln

tiden går fort när man har roligt?!
Testa 6 år och arbetslös och funder sen på hur det känns och låter ;-)

2007-06-12 @ 07:43:02
Postat av: Areelle

Hope you enjoyed your visit.

2008-05-27 @ 09:40:44
URL: http://areelle.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback