Fem minuter kvar till sändning...

Jiiiiiiha.
Jag överlevde. Faktiskt.

Trots att jag höll på att inte lyckas ta mig ut ur lägenheten i morse pga min paranoia med säkerhetskedjan så gick det bra.

Det är onekligen lite häftigt att plötsligt ha full insyn och tillgång till alla körscheman för alla program på SVT. Samt alla "hemliga" nummer till tv-folk. Men eftersom jag är en lugn och sansad männsika kommer jag inte missbruka det förtroendet.
Däremot skulle jag gärna vilja skriva ut hela körschemat för fågelsändningen!
(ja, jag är en nörd...)

Under dagen som gått har jag även insett att världen är för liten. När jag nämnde att jag jobbar på SmT så sa en man glatt att  " då måste du jobba med M"...det visar sig att han är kusin till hennes man eller något liknande....jag säger då det...man går inte säker någonstans längre...

Såg även 17.55 sändningen från kontrollrummet. Jag älskar direktsändning. Det är mäktigt. Även om det var mycket lugnare än när vi sände i skolan (av förklarliga skäl).

Imorgon ska jag förhoppningsvis få börja göra lite egna inslag. Ska bli najs!
Plus att jag ska träffa Susanne! mycket att se fram emot....

Se sista sändningen nu och sen sova...

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag vill ha fågelschemat! Mer fåglar åt folket! Jag vill också få tillgång till bra att ha nummer:)
Kram

Postat av: Ängeln

DU MÅSTE!!! Hur ska vi annars kunna genomföra DAS FEST! ;-)

2007-06-27 @ 09:25:17
Postat av: Yourmedium

Thanks for the information

2008-01-04 @ 01:34:57
URL: http://yourmedium.blogspot.com
Postat av: Terjemette

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-06-16 @ 09:20:03
URL: http://terjemette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback