It´s the final countdown?

Mindre än två veckor kvar och det känns nästan som att jag redan lämnat Danmark bakom mig mentalt. Så mycket saker som ska styras upp inför sommaren; besök planeras in, biljetter bokas (jag älskar att stödja SJ...), samt massa andra saker att förbereda.
Borde exempelvis ringa praktikplats nummer två och kolla om de har schema eller liknande åt mig. Samt påminna om min existens...

Men det har löst sig med boende både i Norrköping och Göteborg, detta tack vara Per :)

Idag blev det även klart att Olaia åker hem på tisdag, alltså ingen Olaia i Sverige i sommar :(
Men sånt är livet antar jag...

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Kunde du inte ha lockat Olaia med mina köttbullar? Jag kommer och hälsar på dig i Gbg! Var ska du bo Norrköping?
Kram

Postat av: Ängelmedhorn

Måste säga att Norrköping vore najs att åka till men antar att tid och pengar som vanligt kommer saknas.
för övrigt är jag otroligt sugen på Linköping och lammkött ;-)

2007-06-04 @ 22:36:49
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ängelmedhorn

haha det är ju inte det, nästan gångavstånd ;-)

2007-06-05 @ 10:49:39
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback