Leaving...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen....jag har inte disciplin att plugga själv när jag har massa ledig tid. Har precis insett att det kommer bli svårt att få ihop både artikel och bildspel. Känns ju....stabilt?!

Skit.

Men. Inte så mycket mer att göra än att göra det bästa av det jag har och be till högre makter att det är tillräckligt.

over and out

---------------
13:53

Skrivit lite iallafall, snart mat, delikat fläskpannkaka. Har jag tur slipper jag bli smittad av Olaias förkylning med...

Men just nu är frågan om två dagar är värt 250 kronor? ska tänka på saken och återkomma....

---------------
21:13

Tack Karin för lite av motivationen! nu är utkastet till artikeln klart iallafall. Känns väldigt bra. Satsar på att göra bildspelet imorgon....

För övrigt så....nej, det var nog inget speciellt....

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

ta tag i dig!!
jag älskar balkongen och kommer sakna den så att hjärtat brister

Postat av: Ängelmedhorn

hon kommer hem *dansar lite*
du kan ju följa med ner till mig och titta på alla lådorna om du vill nästa helg ;-)

2007-06-06 @ 20:49:51
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Michaelailin

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-09-04 @ 11:22:14
URL: http://michaelailin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback